Musik på Nalen

tisdag 5 december 2017

Stefan Andersson

Hej!
Här kommer en inbjudan till dig och ditt nätverk. Låt dig och dina vänner inspireras av härlig musik och dans! Träffa också andra glada som gillar den magiska miljön!

Inbjudan till Jazzfest 29 jan 2018. pdf.pdf

Hej!

Här kommer inbjudan till dig och ditt nätverk.

Nu blir det Jazzfest på Nalen igen 29:e januari!

2017 års Nalenfest blev lyckad. Ca 500 deltog från hela landet. Bättre plats finns det att sitta ner och ha koll på scenen, ta en svängom, röra sig omkring för en öl eller ta ett snack med gamla vänner du inte sett på länge! I Harlem var det trångt som det ska! Härlig stämning från början till slut!

Det blir sjuttonde gången som Stockholm-Västerled Rotaryklubb nu genomför Jazzfesten på klassisk mark, NALEN! Speciellt för de flesta med upplevelser av många stjärnor som ju startade sin karriär här.

6 laddade orkestrar ställer upp utan ersättning! Överskottet går för andra året i rad till integrationsprojektet för ensamkommande i Alvik Basket. Det bryter isoleringen, minskar otryggheten och underlättar inträdet på arbetsmarknaden.

Vi välkomnar alla i men också utanför Rotary för vi tror att Jazzfesten skapar nyfikenhet och intresse för Rotary. Så ta med dig vänner!

Du som varit med tidigare känner igen många av succéerna. Nyhet för i år är Nacka Big Band.

På vår hemsida www.rotary.se/stockholm-vasterled finns länk till vår
Facebooksida rotaryjazz18.

Sprid gärna denna information direkt till ditt nätverk så får också dina vänner och Rotaryklubbkamrater möjlighet att träffas och njuta av festen!

Snart är det jul. Passa på! Den bästa presenten är en upplevelse. Passar bra under granen. Biljetter för 300:- styck kan du köpa via länk https://www.nortic.se/tickets/event/15508 .

Har du frågor så skicka dem till jazzfest.rotary@gmail.com

Välkommen!

Jazzgruppen i Stockholm – Västerled Rotaryklubb