Karlstad

Veckobrev v48

28 november 2022

Veckobrev v48

Efter sedvanlig lunch och därtill tårta, öppnade vår president Ulf Sanden mötet och kunde glädjande nog räkna in 20 egna medlemmar plus vår Hedersmedlem Lars-Göran Kring. Trevligt. Det betydde att vi var fler än 1/3 av alla aktiva medlemmar och beslutsmässiga.

Klubbmötet var denna vecka till största delen vårt årsmötet för 2021 07 01 – 2022 06 30. Detta redovisas i separat protokoll på hemsidan, när klart.

Efter själva årsmötet påminde Ulf om den kommande Jubileumsfesten för att fira våra 90 år. Denna fest blir den 25 februari, 2023, på Stadshotellet. Mer detaljerad information kommer senare, från vår festkommitté som nu består av Olof Kortfält, Filip Gille, Lisbeth Fröding, Lars-Göran Kring och Ann-Britt Sandberg.

Den dagen kommer även Idrottsstipendiet och Musikstipendiet att delas ut.

Mötet avlutades i tid, varpå Festkommittén hade sitt möte.

Sekreteraren

2024 © RC Karlstad - alla rättigheter förbehålles