RFE med D1010 Scotland

lördag 23 november 2019

Listbeth Fröding

Inbjudan till utbyte med D1010 Scotland

Vi har fått en inbjudan till utbyte med D 1010 Scotland, den norra delen som sträcker sig från Stirling till Shetland. Landskapet har en vidunderlig natur och en spännande historia. Distriktet har hela 89 klubbar och ett flertal Rotaractklubbar.

Utbytet planeras att äga rum i augusti och september 2020, inga datum är fastställda. Planen är att vi får besök av D 1010 i augusti och vårt distrikt gör resan till Skottland i september. Maximum 12 deltagare reser under 9 – 10 dagar, beroende på bl a flygförbindelser. För besöket i augusti i vårt distrikt behövs värdklubbar på tre orter, flera klubbar kan t ex gå ihop som värdar.

För att få en uppfattning om vi kan genomföra detta utbyte behöver jag få veta ert intresse.

Skicka därför en intresseanmälan senast den 15 december till mig på e-postadress lisbeth.froding@gmail.com

Uppge om du är singel eller ett par som vill delta i utresan i september och/eller kanske enbart vill ställa upp som värd i augusti.

Välkommen med din intresseanmälan senast 15 december!

Lisbeth Fröding

Rotary Friendship Exchange D 2340